צהיינש קללאו (טלי!)

צהיינש קללאו (טלי!)
צהיינש קללאו (טלי!)

אני צהיינש קללאו (טלי!), גרה בהרצליה בשנתיים האחרונות ועובדת כקופאית כ 3 שנים בערך.

זאת הפעם הראשונה שאני מתאמנת במסגרת כושר כלשהיא, אף פעם לא יצא לי להיכנס למסגרת כושר קבועה כמו חדר-כושר משום שאני בחורה מאוד ביישנית.

הגעתי למאמן שלי, יובל, דרך אתר אינטרנט. פשוט החלטתי שאני מתחילה לקחת את נושא
הבריאות שלי ברצינות! אז נכנסתי לגוגל, אמרתי לעצמי “זהו, מספיק להיות עצלנית!” והקלדתי “מאמן כושר אישי בהרצליה”, אחת התוצאות הובילה אותי אל האתר בניהולו של יובל ושם השארתי את פרטיי.  ציפיתי לפגוש בן אדם שנותן יחס אישי טוב למתאמן ולהרגיש איתו בנוח.

בהתחלה, לפני שפגשתי אותו, פחדתי שאולי יהיה קשוח מידי איתי או משהו, אך החששות שלי התפוגגו כשפגשתי אותו והבנתי שנפל בחלקי מאמן טוב שהוא גם אדם טוב.
יובל שאל אותי: “מה את מצפה להשיג מהאימונים?”  ועניתי לו שאני מעוניינת לשמור על כושר ועל הבריאות שלי. היה לי מאוד קשה לעלות מדרגות, זה היה מבחינתי כמו לעשות מרתון!

צהיינש קללאו (טלי!) מתאמנת
צהיינש קללאו (טלי!) מתאמנת

נכון לכתיבת מכתב זה, אני מתאמנת עם יובל קרוב ל- 4 חודשים פעמיים בשבוע. האימון שאורך שעה, כמעט ולא מרגישים אותו שכן נהנים מהפגישה עצמה ומהאימון. מאז שהתחלתי את אימוני הכושר האישיים אני הצלחתי להגיע להישגים מאוד גבוהים, באמת שלא חשבתי שאני אגיע בזמן קצר כל כך. פתאום רואים פחות בטן, רגליים חזקות ושריריות יותר ופתאום אני מרגישה פחות כבדה וגם פחות עייפה, זאת הרגשה מאוד טובה לחוש הקלה כזאת.  אני מרגישה שהתאספתי, שיש צורה לגוף וכיף לקבל מחמאות מחברים וצוות העובדים שאיתי.  אני מרגישה טוב עם עצמי ואני חושבת שהאימון עם יובל נותן לי יותר בטחון עצמי, בזכות עצמי ובזכות המאמן המצטיין האישי שלי יובל – שהוא לא מפסיק לעודד אותי ולתת לי דחיפה גם כשלפעמים אני רוצה קצת להבריז 🙂

אני מאוד אוהבת את כל התרגילים והסטים שהמאמן שלי מבקש ממני לעשות. החלקים שאני הכי אוהבת בתרגול הם ה-סקוואט (תרגיל רגליים), תרגילי בטן וכמובן איך לא הקיק-בוקס (כי זאת הזדמנות להרביץ ליובל). יש גם מספר תרגילים שיובל קורא להם בצורה מצחיקה “תרגילי כלא” (כי הם עם משקולות חופשיות וכנראה בכלא אפשר לעשות רק אותם 🙂

את אימון הכושר האישי שלי אני לא מתחילה בלי שקודם כל מתנגנת מוזיקה ברקע! אני באה לאימון עם המחשבה שאני הולכת ליהנות ולשרוף קלוריות. אמנם זה קצת מעייף לבוא מהעבודה ישר לאימון ולפעמים התרגילים עצמם קצת קשים, אבל תמיד אני מנסה לעשות את המקסימום שלי באימון וחוץ מזה שהמאמן יובל דואג שאני אתעורר (פשוט הוא לובש מהר ציוד לאימון קיקבוקס ואני מרביצה!)

אני אישית חושבת שמאוד חשוב לשמור על כושר גופני (גם אם זה אומר שצריך להתאמן לבד). עבורי, בחרתי במאמן כושר אישי משום שכך אני מקבלת את כל היחס ולא צריכה להתחלק כפי שנהוג בחדרי הכושר הגדולים והעמוסים – כל תשומת הלב מופנית אלי.

אני מאוד מרוצה מהאימון האישי שאני מקבלת מהמאמן שלי וגם מהתוצאות שהגעתי אליהם עד עכשיו, אבל יש משהו נוסף שחשוב לציין אותו.. אני נהנית מאוד מהאימונים גם משום שיובל, לפני שהוא מאמן, הוא קודם כל חבר, יועץ ואחלה גבר!

לפני כל אימון יובל תמיד מתעניין איך עבר עלי היום, אם זה בעבודה או סתם בבית. אם יש משהו שמציק או מפריע – יובל תמיד יבדוק וישאל מה קורה ואם הכל בסדר. אם בא לי לשתף אותו במה שמציק הוא תמיד יידע להקשיב טוב, ואם צריך גם לייעץ טוב ולעזור במה שאפשר (חוץ מזה שאם אני עצבנית, תמיד אפשר להרביץ לו! 🙂 האימון עושה לי טוב במיוחד, ובמיוחד שאני נמצאת בחברה טובה.

אם את או אתה מתלבטים האם לקחת מאמן כושר אישי או לא, לא להתלבט יותר מידי פשוט לקפוץ על ההזדמנות ולהתחיל אימונים. זה כיף והיחס כולו אלייך.

ההמלצה שלי היא להגיע לאימונים עם אנרגיות כמה שאפשר, לפחות פעמיים בשבוע (כן זאת השקעה גם כספית!) לעזור למאמן לשפר לך את המצב רוח (אם אתה לא משהו היום..) ופשוט לעשות את המקסימום ולהפיק את המרב מהפגישה.

אני שמחה שגיליתי את זה ושהחלטתי לקחת מאמן כושר אישי.