מגזין כושר ובריאות גוף1

אימון כושר לפיתוח הזוגיות

זוג קופץ באוויר - תמונה באדיבות freedigitalphotos

מערכת גוף1

השגרה לוחצת ואין זמן! אין זמן אחד לשניה והעייפות מתגברת על הכל. אימון כושר זוגי הוא זמן האיכות החדש של זוגות מודל שנת 2000+

ישנים ביחד? אוכלים ביחד?

אז למה שלא תתאמנו ביחד?!

השגרה לוחצת ופשוט אין זמן, לא להתאמן ולא לזוגיות. אימון כושר זוגי הוא דרך נהדרת לזמן איכות יעיל וכיפי עבור שני בני הזוג. במהלך אימון כושר זוגי צוחקים, מתאמצים, מתבדחים ובעיקר נהנים. אורח החיים הלחוץ בימינו מקשה עלינו לשמר את התקשורת עם בן\בת הזוג וגורם לדעיכת הקשר ומערכת היחסים לאורך תקופה.

חוסר הפעילות הגופנית כתוצאה מכך יוצר תחושה של כבדות אצל בני הזוג ותחושת "זקנה" בטרם עת.
לעתים קרובות אף יוצא שאחד מבני הזוג הולך להתאמן לאחר יום עבודה קשה – מכאן שעד שישנה הזדמנות למפגש, גם אז הוא לא מתרחש. היום אימון כושר זוגי נחשב לפעילות מקרבת עבור בני הזוג, סוג חדש יחסית של זמן איכות אשר מטרתו גדולה יותר מעצם השגת הכושר הגופני עצמו.

מה אפשר לעשות?

אפשר לצאת להליכה זוגית לפחות פעם בשבוע.  הליכה היא פעילות גופנית מומלצת שכן ניתן להתאמן וגם לדבר בו זמנית. בהליכה המלווה בדיבור לא שמים לב לזמן שעובר, הדבר מצוין עבור בני הזוג אם אחד מהם או שניהם לא אוהבים כל כך להתאמן.  אפשר להפוך את ההליכה לאטרקטיבית יותר ע"י הליכה במקום יפה כמו חוף הים.

ארגנו בבית חדר כושר קטן, לשים מוזיקה ולהתאמן ביחד במשקולות או באימון המשלב פעולה מצד שני בני הזוג.  חדר כושר קטן וחמוד בבית יכול להיות חדר כיפי במיוחד ומעין חדר בילויים משותף עבור בני הזוג.

אפשר להזמין מאמן כושר אישי עד הבית שיעשה אימון כושר זוגי ויעזור לזוג לנצל את זמנם עד הטיפה האחרונה. בצורה זאת גם ניתן ללמוד להתאמן ביחד ולבקש הדרכה בנושא תרגילים אשר ניתן לבצע כזוג.
יתרון נוסף בהזמנת אימון כושר זוגי עם מאמן כושר אישי הוא בכך שבדרך כלל העלות לאדם נמוכה יותר וניתן להתנסות בסוגי אימון שונים
כמו קיקבוקסינג.

לא אוהבים להתאמן ?

אף אחד לא אמר שכושר מסתכם בהליכון, ריצה או משקולות. מצאו ספורט שמאתגר אתכם ומהנה אתכם.  במגרשי הטניס ניתן לראות זוגות רבים משחקים.  קנו שולחן פינג-פונג ושחקו, תתפלאו לגלות כמה תתמכרו, תאהבו ואפילו תזיעו!  גם משחק מטקות על חוף הים יכול להיות פעילות מצוינת.  אני אף הכרתי בני זוג שמתאמנים בקיקבוקסינג זה עם זו!

ומה לגבי אופניים?  ללא ספק אימון אירובי שהוא הפעילות הזוגית והמשפחתית הפופולארית ביותר.  למדו את השטח בו אתם גרים, צאו לטיולי אופניים ונשמו אוויר. במהלך נסיעה על האופניים ניתן לדבר, לראות נופים משתנים, להתחבר לשטח ולעצור לעשות מעט תרגילי גמישות ומתיחות.

אל תדחו זאת יותר, צאו עוד היום להליכה בחוץ עם בן\בת הזוג! קבעו שגרת אימונים שהיא ברזל, דרבנו זה את זה להתאמן ותראו את הכוח שבאימון הכושר הזוגי.