אימון קיקבוקסינג (עם מאמן קיקבוקס אישי)

אימון קיקבוקסינג (עם מאמן קיקבוקס אישי)

אימון קיקבוקסינג “מטבל ומפלפל” כל אימון כושר אישי, הוא דרך נפלאה לעשות פעילות גופנית מאומצת ומאתגרת. לא רק שאפשר לשרוף המון קלוריות, אלא שבאימון קיקבוקס אמיתי ניתן אף ללמוד הגנה עצמית אמיתית ולהוציא את הלוחמ\ת שבך!

מאת: יובל שטיין – מנהל צוות המאמנים של גוף1

מי אמר ריצה, אופניים, חדר כושר, ספיניניג ושיעורי אירובי ושכח להזכיר קיקבוקסינג?
אם אתה חושב שמדובר פה בכמה קפיצות בתוך חדר כמו שעושים בסטודיו של חדרי
הכושר.. לא אצלינו !

קיקבוקסינג (אגרוף-בעיטה) היא אומנות לחימה המורכבת מטכניקה פשוטה של אגרופים ובעיטות הקלה יחסית ללימוד ויישום, הן לשם השתתפות בתחרויות לחימה והן לצרכי הגנה עצמית.

כיום נהוג לשלב במסגרת שיעורי האירובי בחדר הכושר גם שיעורי “אירובי-קיק בוקס”, אבל רגע אחד !!! חובה להבדיל בין אימון זה לאימון קיקבוקסינג אמיתי בו לומד המתאמן טכניקה נכונה ואמיתית של אגרופים ובעיטות, ולומד להשתמש בהם, תיאורתית ומעשית, לצורך הכנעה של תוקף פוטנציאלי או מתחרה בזירה.

ויש עוד משהו חשוב..

ניתן למצוא יתרון גדול נוסף לקיקבוקסינג, הודות לשילוב האדיר של אימון אירובי ותנועות אנ-אירוביות (אגרופים חזקים ובעיטות) הוא שורף הרבה מאוד קלוריות (500-700 בשעה), אך יש לו יתרונות גדולים עוד יותר.

בעזרת שילוב הקיקבוקסינג באימון כושר אישי, ניתן להגיע להישגים מרשימים ומגוונים הודות למאפיינים הרבים של צורת אימון זאת, התנועה המגוונת של הידיים והרגליים והיציבה הנדרשת בכל תזוזה שהיא.

תמונה מתוך אימון כושר אישי הכולל קיקבוקסינג עם יובל שטיין
תמונה מתוך אימון כושר אישי הכולל קיקבוקסינג עם יובל שטיין

עוד יתרון חשוב הוא בכך שאימון קיקבוקס הוא כיף ועל כן מתאים גם כאימון כושר לילדים.

אימון קיקבוקסינג - מדריך ותלמיד
אימון קיקבוקסינג – מדריך ותלמיד

היקף פעילות השרירים הוא עצום, מדובר בהפעלה של שרירי הרגליים, הבטן, הגב, הידיים והכל תוך כדי תנועה בלתי פוסקת כך שבסופו של דבר מקבלים אימון כושר שלם ומקיף.  אימון קיקבוקסינג למטרת פיתוח הכושר הגופני וירידה במשקל יכול להיעשות בשתי דרכים עיקריות:

1. אימון במסגרת קבוצה בסטודיו, כפי שנעשה בחדר הכושר.
2. אימון כושר אישי עם מאמן כושר העוסק בעצמו בקיקבוקסינג ואומנויות לחימה ואשר יודע כיצד לשלב זאת נכון במסגרת אימוני כושר אישיים למטרות שונות.

אימון קיקבוקסינג בעזרת מאמן אישי המתמצא בענפי אומנויות הלחימה היא חוויה אחרת לגמרי וזאת משום שמדובר בהישג שהוא מעבר לאימון הגופני – מדובר בלימוד של אומנות לחימה.  למעשה רוב מדריכי הקיקבוקסינג המדריכים בסטודיו במועדוני הכושר אינם עוסקים באומנות הלחימה כלל ולא עסקו בה מעולם.

בעזרת אימון כושר אישי המשלב אימון ולימוד של קיקבוקסינג, ניתן לרכוש את הכלים האמיתיים שענף זה מציע, ובכך להשיג מגוון של מטרות: שיפור הכושר הגופני, שיפור היציבה, שיפור הגמישות, שריפת קלוריות מואצת הגבוהה מכל ענפי הספורט), לימוד אומנות לחימה לצרכי הגנה עצמית.

ראה גם:

תומר עושה שכיבות סמיכה
תומר עושה שכיבות סמיכה

איך ירד תומר ממרכז הארץ 22 ק”ג במהלך שישה חודשים ?
תומר מספר מנקודת מבטו:
איך לרדת במשקל.

 
 
בחורה עם כפפות אגרוף - תמונה באדיבות freedigitalphotos

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ בהקדם

על מנת שנתייחס לפנייתך – יש למלא  את  *כל*  השדות

מאמרים דומים