סוגי האימונים שלנו

בעזרת מאמן כושר אישי ניתן לקצר משמעותית את תהליך ההרזיה. בנוסף אימון כושר אישי להרזיה משלב פעילות אירובית ופעילות אנ-אירובית לשמירה על מסת השריר בתהליך ההרזיה.

בעזרת מאמן כושר אישי תוכל לתת לילדך מתנה מיוחדת במינה. מאמן כושר פרטי יעזור לילדך בדרכים רבות: לרדת במשקל, לקבל מודל לחיקוי, לשפר את הבטחון העצמי ואת הכושר הגופני.

אימון כושר אישי המשלב 20-30 דק' של לימוד ואימון קיקבוקסינג. מעבר ליתרון השריפה הקלורית הגבוהה באימון זה, נשיג שיפור רב בקואורדינציה ונשפר את הגמישות והזריזות.

רוצה להרזות, "לאסוף" את עצמך ולהחזיר את גופך למצבו הקודם? אימון כושר שלאחר הלידה יעזור לך לשקם את השרירים שנפגעו ולהתגבר על בעיות יציבה הקשורות בהריון ובלידה. תכנית אימונים טובה תחזיר אותך מהר יותר לשגרה.

אימון כושר איכותי לגילאי 60 ומעלה הכולל מגוון תרגילי כושר לחיזוק השרירים ושיפור הגמישות. אימון הכושר למבוגרים משפר באופן משמעותי את איכות החיים ומפחית סיכון לנפילות ופציעות הנפוצות כ"כ בגיל המבוגר.

אימון כושר עם החבר, חברה, בעל או אישה יכול להיות חוויה משעשעת גם מעבר ליתרון הכושר. האימון הוא זמן איכות יחדיו ומעלה את המחויבות לאימון. האפשרות לחלוק את אימון הכושר עם אדם נוסף עשויה לחסוך בעלויות.

 
כאשר רוצים השגחה מקצועית באימון כושר, אין כמו מאמן כושר אישי מקצוען המלווה אותך במהלך האימון ומדריך אותך בדרך להשגת התוצאות הרצויות. בין מאמן הכושר למתאמן נוצרת גם מערכת חברית, מעבר לקשר המקצועי ובסופו של דבר המקצועיות והמוטיבציה יוצרים מתכון מנצח המקדם את ההצלחה ועושה אותה לקרובה ואפשרית.
אין לנו כל ספק כי הדחיפה הגדולה בעזרת אימון כושר אישי עם מאמן כושר אישי בגוף1, היא בדיוק מה שחיפשת עד כה ולא מצאת.
  • מאמן כושר אישי יביא אותך להישגים שלא הכרת!
  • מאמן כושר אישי יחוש את היכולת שלך ובהתאם לכך יקדם אותך!
  • מאמן כושר אישי יתווה את הדרך שלך במסע של שיפור הכושר!
  • מאמן כושר אישי יאמן אותך בכל זמן  ובכל מקום שתבחר, כולל ביתך!

צור קשר עוד היום וקבע אימון נסיון.

** כל שיטות האימונים מוצעות גם במסגרת מאמן כושר אישי עד הבית